Pristatymo sąlygos

Gėlių ir prekių pristatymo politika

Gėlių pristatymas:

Gėlių užsakymą galime įvykdyti tą pačią dieną ( darbo dienomis), jei užsakymas pateikiamas iki 15 valandos. Užsakymai vykdomi tik gavus apmokėjimą už juos.

Valstybinių švenčių dienomis negalime garantuoti, jog gėlės bus pristatytos tą pačią dieną, kai buvo pateiktas užsakymas. Dėl gėlių užsakymo švenčių dienomis prašome susisiekti su salono darbuotojais ir aptarti visas pristatymo sąlygas.

Pasiliekame teisę keisti gėlių asortimentą, išlaikant spalvų gamą bei formą, kaip pateiktoje nuotraukoje.

Padaryta puokštė gali šiek tiek skirtis nuo internetinėje parduotuvėje parodytos puokštės. Mūsų floristai dės visas pastangas, kad Jūsų pasirinkta puokštė būtų tokios pat spalvos ir formos, kaip ir matyta mūsų tinklapio nuotraukoje.

Mes negalime garantuoti, kad bus galima visuomet gauti ypatingos rūšies gėlių, ypač jei užsakymai nepateikiami iš anksto,  arba tą pačią dieną.

Tikslus pristatymo laikas gali būti garantuotas:

  • laidotuvių atveju;
  • Vestuvių ceremonijos atveju;
  • Kitų švenčių atveju, nurodžius konkretų laiką, arba sveikinimo laiko intervalą.

Užsakymo pristatymo informacija:

Visais atvejais būtina nurodyti gavėjo, bei siuntėjo telefono numerius, tikslų gavėjo adresą/buvimo vietą.

Jei gėlės siunčiamos į ligoninę, reikia nurodyti skyrių, palatos numerį. Gavėjui arba siuntėjui sutinkant ,gėlės gali būti paliekamos registratūroje.

Siunčiant gėles į viešbutį, turi būti nurodytas adresato vardas bei pavardė, kambario numeris. Gavėjui arba siuntėjui sutinkant gėlės gali būti paliekamos registratūroje.

Jei norite pateikti specialų užsakymą arba dėl ko nors pasiteirauti, prašome kreiptis į mūsų salono darbuotojus. Norint padaryti Jūsų artimiesiems staigmeną ir įteikti gėles nepranešus gavėjui, prašome pateikti kuo konkretesnę informaciją apie pristatymo vietą ( būtina nurodyti durų kodą, jei toks yra), garantuoti, kad gavėjas tuo metu bus namuose.

Jei kurjeriui nepavyksta įvykdyti užsakymo, jis gali palikti gėles, dovanas patikimai trečiajai šaliai (kaimynams, administratoriui, durininkui, laidotuvių namų administracijai ir pan.), su sąlyga, kad gėlės būtų perduotos adresatui.

Darant užsakymą, prašome atidžiai patikrinti, ar įrašėte teisingą pristatymo vietos adresą, įskaitant gavėjo telefono numerį. Mes negalime prisiimti atsakomybės už pavėluotą užsakymo įvykdymą arba jo neįvykdymą, dėl neteisingai įrašyto arba įrašyto ne pilno adreso arba telefono numerio.

Tuo atveju, jei gavėjo nėra nurodytu adresu ir nebuvo nurodytas gavėjo telefono numeris, mūsų kurjeris gėles bandys pristatyti antrą kartą vėlesniu laiku. Po nesėkmingo antro bandymo, Jūs būsite informuoti telefonu arba elektroniniu paštu apie tai, kad pristatymo nebuvo galima atlikti. Kurjeris yra įpareigotas palikti pranešimą apie siuntinį gavėjui.

Darbovietėje, neradus gavėjo, gėlės perduodamos jo bendradarbiams arba administracijai.

Nepavykus jokiais būdais pristatyti užsakymo, užsakovui apmokėjimas už gėles ir pristatymo mokestis negrąžinami.

Gavėjas negali reikalauti pakeisti užsakytų prekių į pinigus ar kitas prekes.

Pristatytoms gėlėm taikomam mažiausiai dviejų dienų (48 valandų)  po pristatymo garantija dėl kokybės; gėlės arba augalai, dėl kurių pareiškiamos kokios nors pretenzijos, bus pakeisti kitu produktu, jei per šį laiko tarpsnį jie bus grąžinti į parduotuvę.

Jeigu gavėjas atsisako priimti gėles be pateisinamos priežasties, pinigai už gėles ir pristatymą yra negrąžinami.

 

Kitų prekių pristatymas:

Pristatant kitas prekes ( dekoracijas, vazonus, Kalėdinius žaisliukus) į kitus Lietuvos miestus, išskyrus Kauną ir Kauno rajoną, užsakymai priimami likus vienai darbo dienai iki užsakymo įvykdymo.

Užsakytos prekės pristatomos siunčiant per Omnivos paštomatą. Siuntimo kaštai įskaičiuojami į užsakymą.